דברי בוגרות

"בהסתכלות אחורה לשנה שבה למדתי במגדל עז, אני יכולה רק להרגיש תחושה חזקה של הכרת הטוב לכל המתנות שזכיתי לקבל שם, מתנות שבהם אני משתמשת עדיין היום.
בוודאי שהלימוד עצמו הביא אותי להבנה יותר רחבה, עמוקה, וברורה של התורה ומלמדיה, אבל מגדל עז לימד אותי גם לחיות מתוך שאיפה מתמדת, עבודת עצמית וחשיבות המידות, ומה צריך להיות סדר העדיפויות בחיי היום יום שלי.
אני עדיין בקשר עם המורים והחברות האהובות שלי ממגדל עז והם ממשיכים להאיר עיני בתורה."
– בתיה הרצברג, תלמידת חו"ל, בוגרת מחזור י'.

"מגדל עז בשבילי זה מקום מפגש. עם תורה, עם תפילה ושירה, עם אנשים ועם ה'. זה המקום שלמדתי בו לפגוש את התורה בעצמי ואת עצמי בתורה. לחפש לשאול ולדרוש בה, להאמין בה ולאהוב אותה. מקום שזכיתי בו בחברות של חיים, בשותפות לשפה מיוחדת. בחברות שיודעת ללמוד ביחד, להתפלל יחד ולשיר יחד. זה מפגש אישי וקרוב עם אנשי תורה ורוח שלבם קשוב ופתוח. מקום שפותח מסלול ודרך לחיפוש ולנסיון הבלתי פוסק לבקשת א-לוהים"
– ליאור שרם- פורת, בוגרת תכנית אחרי שירות, בוגרת מחזור ט"ו.

"הפעם הראשונה שבה צללתי, היתה בטיול השנתי של בית המדרש. להתגבר על הפחד, לנשום ולפתוח את העיניים. פתאום מתגלה מולי עולם שלם! צבעוני ומיוחד, שאמנם ידעתי על קיומו – אך פתאום אני בתוכו, אני חלק ממנו. עולם שיש בו מקום. מקום שא-לוקים נוכח בו והוא נושא השיחה המרכזי. מקום של פניות נפשית להתעסק בקודש. מקום של אהבת תורה ותיקון המידות. בית. בית שאני עוד חלק ממנו, כי יופי כזה לא יכולתי לעזוב"
– רחל כוכבא- איילון, תלמידת תכנית אחרי שירות, בוגרת מחזור י"ד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

עוד בקטגוריה

[kipa_sub_cat]

רשימת התפוצה

רוצות לקבל עדכונים על הנעשה במדרשה? הזינו את כתובת הדוא"ל שלכם בתיבה והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו