אפיקי תרומה

כמו כל החלומות הגדולים, גם פעילות בית המדרש מתפרטת לעשייה חינוכית יומיומית ושוטפת. אנו מזמינים אתכם: הורים, בוגרות וידידי בית המדרש להיות שותפים עמנו בחזון ובמעשה.
מלבד האפשרות לתרום לבית המדרש באפיקים המוצעים, קיימת אפשרות להשתתף בעשייה על ידי הוראת קבע או תרומות ייעודיות  לפרויקטים נוספים העומדים על סדר יומנו ונשמח לפרטם. כל התרומות מזכות את התורם באישור להכרה בפטור ממס (סעיף 46) ומאפשרת הנצחות או כיבודים ליקיריכם.לפרטים נוספים נשמח להיפגש ולשוחח. גילה-  gbmigdaloz@haretzion.org.il

לתרומה מקוונת בכרטיס אשראי- לחצו כאן

ספריית שירה
בט' בכסלו תש"ע ציינו בבית המדרש את יום השנה השני לפטירתה של שירה אברמן, רעייתו של אברמי אברמן בוגר ישיבת הר עציון. לזכרה הקדישה המשפחה וחבריה ספרייה לימודית וחינוכית בצמוד לבית המדרש, אשר בה פינות ישיבה, אזורי למידה לחברותות ולחבורות לימוד, פינת מחשבים וספרייה מכובדת הכוללת ספרי קודש, ספרות תורנית מודרנית וספרי שירה. העיצוב המיוחד, תשומת הלב והשקעה בפרטים הקטנים, הופכים את המקום לפינת חמד של שקט ואווירה מיוחדת, אשר ממנה נהנות תלמידות בית המדרש והצוות באופן יומיומי.
אפשר להשתתף ולהמשיך במפעל ההנצחה – ולתרום ספרים, כתבי עת, מחשבים ועוד.

פרסומים
לצד הלימוד והעמל בתורה נעשה מאמץ לעודד את התלמידות והבוגרות לכתוב וליצור מתוך הלימוד. אפיק היצירה המרכזי הקיים היום הוא כתיבה לרבעון  ה'הסכת'- עלון המשמש כבמה לכתיבה תורנית בענייני השעה ולכתיבת שירה  והבעת דעות של תלמידות בית הדש ובוגרותיו. העלון המופץ לכל התלמידות ולכל הבוגרות. עורכות העלון הינן בוגרות בית המדרש והכותבים הינם רבני ותלמידות בית המדרש.
עלות הפקת עלון 'הסכת' עומדת על 7,000 ש"ח.

דיסק
הקהילה הרוחנית בבית המדרש הנבניתע ל ידי תפילה ושירה משותפת מאפשרת לנשים לחוות עולם רוחני עשיר דרך ציר השירה והמוסיקה. הפקה מקצועית של שירת בית המדרש מאפשר 'לקחת הביתה', לעולם המעשה,  את החוויה הרוחנית.
עלות הפקת דיסק מוסיקלי (אחת לשלוש שנים) – 20,000 ש"ח.

ימי עיון
במהלך שנת הלימודים מקיים בית המדרש ימי לימוד ועיון הפונים לקהלי יעד שונים: חלקם לבוגרות, וחלקם לציבור הרחב. ימים אלו מאפשרים עיסוק בסוגיות מענייני דיומא – הן בנושאי חגים ומועדים והן בנושאי אקטואליה העומדים על סדר היום הציבורי במדינה.
ימי העיון השנתיים המתקיימים בבית המדרש לקראת חנוכה ולכב' יום הזכרון והעצמאות, הם מגולות הכותרת של השנה. רבנים, חברי כנסת, אישי ציבור ומרצים המומחים בתחומם מגיעים ומציגים את השקפת עולמם בנושא יום העיון. מלבד הרחבת הדעת, המטרה היא לאתגר את התלמידות לקחת אחריות ולחוות עצמן כמעורבות בסוגיות שעל הפרק.

ברצוננו להרחיב את פעילות ימי העיון, לקדם ימים וערבים בקרב הבוגרות במגוון קהילות. נשמח לשותפותכם בהרחבת הפעילות.
חסות יום עיון מלא – 7,000 ש"ח.
חסות ערב עיון – 3,000 ש"ח.
חסות סדרת ימי עיון – 21,000 ש"ח.
חסות על שתי סדרות ימי העיון (חנוכה וחגי אייר)- 42,000 ש"ח

תוכנית מנהיגות לתלמידות חו"ל
תלמידות חו"ל במגדל עוז מתאפיינות ככללן ברמה לימודית גבוהה, ברמת עברית מצוינת ובמוטיבציה מרשימה להתערות בבית המדרש הישראלי על כל מימדיו. הן משולבות באופן מלא ובלתי מובחן בשיעורים, בסדרים ובפנימיות. בנוסף לחוויה הלימודית לה הן זוכות בשנה זו, אנו מנסים להעשיר ולהעצים את חווייתן הישראלית והציונית על ידי מפגשים, הרצאות, טיולים ושבתות אשר תוכנם מתמקד בליבון ושיח אודות האתגרים העומדים בפניהן כנשים צעירות בעולם היהודי המודרני: בעליה לארץ, במנהיגות נשית-תורנית, במעורבותן בקמפוסים בחו"ל, בהמשך בניית אישיותן וזהותן כעובדות ה' המחויבות להלכה, וכן באתגר לקיחת אחריות אקטיבית כלפי כלל ישראל וכלפי מדינת ישראל.

תוכנית בת מצווה
כהמשך לתוכנית "יום בר-מצווה" שהשיקה ישיבת הר עציון, התחלנו לקיים מתכונת מקבילה: "יום בת מצווה" לבנות בוגרי ישיבת הר עציון, במגדל עוז. התוכנית, אשר משלבת בין לימוד תורה משותף לאבות ולבנות, וחוויה משותפת של שירה ותפילה, הינה משמעותית ורבת עוצמה לבנות, לאבות ולבית המדרש כולו.

קרן מלגות לתלמידות נזקקות
מתוך אמונתנו העמוקה בלימוד תורה ובבניית עולם רוחני בבית המדרש לכל החפצות בכך, אנו שואפים לקבל כל תלמידה המתאימה ומעוניינת ללמוד. לשם כך אנו נדרשים מדי שנה לסיוע במימון שנת הלימודים של תלמידות מועטות יכולת כדי לאפשר גם להן את הזכות ללמוד בבית המדרש.
מימון שנת לימודים מלאה – 13000 ש"ח.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

עוד בקטגוריה

[kipa_sub_cat]

רשימת התפוצה

רוצות לקבל עדכונים על הנעשה במדרשה? הזינו את כתובת הדוא"ל שלכם בתיבה והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו